onsdag den 26. oktober 2011

De første klarparat juleindkøb



Jeg elsker at pakke gaver ind. Det er faktisk noget af det jeg rigtigt godt kan lide ved julen. Jeg snyder ikke ved at få nogle i butikkerne til at klare det, men glæder mig til at pakke dem ind selv. Nogen ville måske synes at det er en tand for underligt, men at se alle de matchene gaver er rigtigt hyggeligt for mig og butikkernes indpakning matcher bare sjældent hinanden. JGavepapiret er nemt nok at finde synes jeg. Der kan man sagtens få fat i noget der lige passer til den julestil man nu har valgt til gaverne om det er den gammeldags mere rustikke elller mere spraglede farverige retro, men båndene synes jeg kan volde problemer, for jeg er ikke stor fan af plastik bånd. På en eller anden måde er det bare altid plastik båndene jeg har liggene. Men så var det jo lige at jeg endnu engang smuttede forbi søstrene grene her til formiddag. De har sørme fået alle juletingene frem indklusive en hel bunke af forskellige silkebånd. Især er jeg vild med den smalle af dem og for kun 5 kr for 11 meter kan man sagtens tillade sig at købe et lille lager for de kan jo også bruges til andre krea ting. Jeg købte en hel bunke men mon ikke jeg skal have lidt flere. De er jo gode at have liggende istedet for plastik båndet. Udover det fandt jeg nogle små skåle, der vil være geniale til maling eller perler, så fine de er. Dejligt at være i god tid til jul. Jeg glæder mig helt til at pakke gaver ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar