onsdag den 11. april 2012

Pralerier i vindueskarmen

Min vindueskarm venter osse på mere forår. Alle mine små planter venter på at komme ud i den friske luft og måske er jeg osse ved at være lidt træt af dem eller ihvertfald klar til at plante nye. Det skal nok blive endnu et grønt år på altanen. I år nok bar lidt mere planlagt. Mest grønne planter, mynte, purløg o.s.v. og så vil jeg gerne have salvie og lavendel så det bliver lækkert grønt med lidt lilla og så et snert ag en pang orange tallerkensmækker og pralbønner. Det bliver så flot.
Pralbønnerne kan man faktisk se vokse fra dag til dag.
Chillierne er osse groet til og skal nok snart til at skilles ad og have hver sin potte.
Jeg skal have undersøgt om det er en sort der kan tåle at stå på altanen.
Ellers må jeg skaffe en. Det kunne være helt fantastisk med en kæmpe chilli busk på altanen


De små skovjordbær vokser osse roligt, men der går nok noget tid inden jeg tør at plante dem ud.

Jeg har osse sået persille i vindueskarmen og den er faktisk blevet rigtig fin og frodig.
Tallerkensmækkerne er en af mine favoritter, så de er et must på altanen,
hvor de forhåbentlig kommer til at krybe og kravle ud over alle mine krukker og kasser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar