lørdag den 20. august 2011

Altan tomater




Jeg har i år haft stort held med mine cherry tomater i potter på altanen. Jeg købte to for 25 kr i bauhaus i foråret og siden har de vokset sig kæmpe store og den sidste måned har de givet så mange tomater at jeg faktisk tror at en er nok til næste år. Hvor er det skønt lige at kunne smutte en tur på altanen og hente tomater og diverse krydderurter. Jeg prøvede også at så græskar. Planterne blev hurtigt store men der er ikke rigtigt kommet nogen græskar, så jeg må se om det bliver bedre til næste år. Jeg er nemlig helt vild med halloween og græskar, så det ville være ekstra hyggeligt med en græskar skov på altanen. Nu skal altanen snart ordnes for efteråret og den kommende vinter og mange af mine krukker er ved at trænge til en kærlig hånd, men sommeren er jo forhåbentlig ikke slut endnu, håber jeg ihvertfald.
  





Ingen kommentarer:

Send en kommentar