mandag den 8. august 2011

Indretning på 40 kvadratmeter

Jeg købte i december en lille lejlighed. Den skulle sættes i stand - ikke fra bunden af for køkkenet var sådan rimeligt og badeværelset virkede, men jeg ville ha delt min etværelses så der blev et soverum og plads til skabe for det var der ingen af. samtidigt er jeg studerende så køb af nyt køkken var udelukket. Jeg ville heller ikke bruge penge på ombygning når det kun er en etværelses.




Rummet blev bygget og savsmulds tapet ( hader) blev hevet ned og erstattet med filt. Det hele er nu mere eller mindre        færdigt. Der mangler kun det sjove alt krims kramset og de gode ideer.








Jeg boede i lejligheden imens den blev sat i stand og det var et frygtleligt rod og en masse flytten bunker frem og tilbage. Men sikke en forskel det gjorde. Men selv om hele hytten lå i ruiner sørgede jeg stadig for at der var plads til lidt hygge som feks mit lille åndehul altanen. 
Det jeg går efter i min indretning er funktionelt og billigt.De fleste af mine møbler er enten arvesager eller loppefund der er blevet malet eller fra ikea. Jeg synes at det er spild at bruge mange penge på et enkelt møbel når man kan få en top hyggelig unik og indbydende lejlighed hvis man tænker lidt kreativ. Og gamle sager har bare lidt mere sjæl. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar