torsdag den 25. august 2011

Sylteglas i massevis

Jeg elsker de gammeldags sylteglas, så er det sagt. De er simpelthen gode til alt smukke med lys eller nødder i eller hjemmelavet dressing til en fest og til jul er de jo helt fantastiske med hyacinter i eller perlehyacinter faktisk kan selv en rode bunke blive pæn bare den bliver proppet ned i et smart glas som emmer af gammeldags syltehygge. Og så var det at jeg fandt dem super billige i netto, og da jeg til jul laver dekorationer til venner og veninder købte jeg stort ind, meeeen tror stadig jeg skal ha købt nogle flere til mig selv også. Jeg mangler nemlig potter til mine orchideer der trænger til en omplantning og de skal jo helst stå i noget gennemsigtigt, lærte jeg, da jeg stod i blomsterforretning.


De små glas til 8 kr fra Netto

De store glas til 12 kr fra Netto


Ingen kommentarer:

Send en kommentar