mandag den 5. september 2011

Det knager på 1 sal

Hjemme hos mig hvor det kniber med pladsen. Har jeg altid synes at knager var en genial opfindelse. Der bliver sparet på den trænge plads i klædeskabet, når nogle af trøjerne kommer ud og hænge, det hygger og gør hjemligt og sidst men ikke mindst så får man brugt tingene meget mere når de hænger frit fremme. En bonus ting er at så ligger tasken ikke og flyder mere. Mine knager er en gammel knage der stammer fra en gammel gård og derfor over 2 1/2 meter lang og lidt af en yndlings ting for mig. For at passe til min et værelse blev den dog savet til men det lille stykke har jeg brugt i gangen, så intet går til spilde.

Det lille stykke knagerække er hængt op i gangen. Der er ikke meget plads, men en knagerække
 hygger og er dejlig praktisk og så tager den ikke meget plads.


Knagen er malet hvid som væggen for at den lyse fornemmelse ikke bliver brudt og for at alle
farver kan få plads på knagen efter hvad jeg nu har lyst til at der skal hænge fremme.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar