torsdag den 1. september 2011

Fra sensommer til efterår på altanen

Min altan er blevet ret tilgroet og trænger egentlig til en hjælpende hånd, men så er det mit dilemma om hvor meget efterår man nu skal lave derude inden den store julehygge går igang. Mange af planterne derude er jo stadigt i fuldt flor og lytter ikke til min hang til lyng og mos og efterårs gule blade. Tomatplanterne er heller ikke helt færdige endnu, selv om de efterhånden har mange bare stilke hængende. Så jeg tror, det bliver sådan, at min altan får lov til at køre sit eget sensommer/efterårs mode og så må jeg rette lidt her og der. Egentlig er det også hyggeligt og lidt flippet at det bare vælter ud over kanten med pral bønner og tallerken smækker. Især når en lille brombasse eller humlebi smutter forbi min førstesals lejlighed. Det er da have stemning i byen.



Pralbønner i massevis. Det skal jeg helt sikkert også have til næste år.

Tallerkensmækkere vælter osse stadig frem, så synes det er helt synd at fjerne dem endnu.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar