tirsdag den 11. oktober 2011

Der Flohmarkt am Mauerpark

For et stykke tid siden var jeg og de herlige tøsebørn et smut til Berlin på en forlænget weekende. Det var i eftersommeren, men i Berlin var vejret lækkert og den ene dag var der næsten hedebølge. Vi besøgte flere forskellige steder, men allerbedst var nu det store loppemarked ved Mauerpark - Der Flohmarkt am Mauerpark, som i mine øjne er nået nær loppehimlen. Der er mange fra området der kommer for at skille sig af med deres gamle sager, men også forskellige der kommer med en masse Hjemmesyede ting i alverdens afskygninger - så fedt. Jeg kunne have brugt millioner der, hvis ikke det havde været den sidste dag og min pengebeholdning var temmelig flad for at sige det mildt, men jeg kom hjem med nogle forskellige skåle og dem er jeg ret begejstrede for allerede.og så har man jo lært det til næste gang at man skal gemme lidt ekstra til lopperne.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar