onsdag den 6. marts 2013

Baby Bertram



Nu er det jo ved at være lang tid siden jeg har skrevet, men ikke desto mindre er der sket vildt meget i vores liv her i den lille stue. For det første er jeg ikke mere frøken men fru Svelmøe, hvor vildt det så end lyder og her i Januar måned kom så grunden til, at jeg havde trukket mig lidt væk fra rampelyset. Den 9 Januar 2013 kom nemlig Baby B. til verden. Og vi blev forældre med alt hvad det indebærer. Nu synes jeg efterhånden at tiden måtte ved at være der til i skulle møde min lille Nullermand og så håber jeg, at han vil lade mig få skrevet mere på bloggen igen, for jeg har ærligt talt savnet kreativiteten herinde i blogland.



3 kommentarer:

  1. Tillykke med både FRU titlen og den fineste lille Bertram. Det hedder min nevø også - fantastisk sødt drengenavn!

    SvarSlet
  2. Han er så skøn :)) og hovsa?!?!.... STORT tillykke med FRU-titlen også... knus

    SvarSlet