torsdag den 24. november 2011

Indendørs sysler: Dåselys


I en travl tid fik jeg lige tid til at lave lys en formiddag. Jeg smeltede duftlys fra Ikea og puttede i dåser og syltetøjs glas. Vægerne er købt i Panduru. Det var så dejligt lige at give sig tid til at lave noget praktisk og kreativ midt i alle opgaverne. Og resultaterne blev rigtigt fine. Jeg synes, de er gode til en værtindegave eller istedet for en traditionel juledekoration, selv om dem bliver der nok alligevel lavet en del af som jeg plejer her i den søde juletid. Faktisk så stank hele lejligheden kvalmt af vanilje da jeg smeltede lys. Og jeg tænker, at de to tømrere der kom for at kigge på et vindue nærmest måtte have skåret sig igennem alt den duftlys dunst, for der havde jeg smeltet lys i et par timer og havde vidst lidt vænnet mig til det.

1 kommentar:

  1. Det er da en super god idé.
    Også at du både bruger gamle og nye dåser.
    Dejlig gave

    Stin:)

    SvarSlet