torsdag den 26. januar 2012

Sundhed på række

Åh det er en hel fryd for øjet og sjælen, når man åbner køkkenskabene her hjemme i øjeblikket. Alt sukkeret er smidt ud og det har givet plads til nye sunde grove ikke raffinerede ting. Så er det min erfaring, at det er nemmere at blive ved med tænke lidt i de sunde baner, for jeg er lidt en snyder og en gang imellem så glipper det hele bare, men når der er sunde ting i skabene, så går det lidt bedre med at komme tilbage efter man har indtaget noget snavs. Så er det bare den mere fysiske del af sundheden der mangle. Lige fortiden er det lidt sløjd med det. Jeg har været meget glad for pilates førhen, men nu hvor jeg er begyndt at ride igen så er det faktisk lidt svært at få passet ind, fordi det er de samme dage, men jeg må bare komme igang, for pilates har haft en super god effekt på bla min ryg og jeg kunne virkelig mærke, at jeg blev stærkere. Samtidigt skal jeg til at have rideundervisning regelmæssigt og så bliver der jo mere motion der osse, så uanset hvad skal der nok ske lidt mere på den front. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar