torsdag den 23. februar 2012

Altanens død

Jeg var simpelthen lige nødt til at have det med. Et billede af mit i sommers dejlige uderum som her i vintertiden er blevet til opbevaring af mos og halvtomme krukker. Men snart kommer der gang i krukkerne igen, kan jeg mærke, for foråret må snart være over os. Det ville være federe med en have, men en masse krukker er jo bedre end ingenting og sidste år havde fik jeg rigtig stor glæde af især mynthen var super lækker lige at gå ud og nappe lidt til en smothie. I år skal jeg have en hel krukke med mynthe ihvertfald og og knap så mange med blomster, der er købt i potter. og så skal jeg have en masse purløg. Sidste år fyldte blomsterne mest, så purløgene blev lidt klemt ude. Så lige nu ulmer altanen indtil det bliver forår. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar