torsdag den 9. februar 2012

Krea, krea, krea og så en kage ups

For nogle uger siden var jeg igen afsted for at være kreativ inden hos hende den super kreative Anne Nowak som har et  fedt fedt værksted på Carlsberg. Jeg fik ikke taget ret mange billeder egentligt, men håber lidt at man kan mærke stemningen alligevel. Det var en super dejlig dag og jeg har fået nogle fine puder ud af det blandt andet som pynter herhjemme.



En af indkøbsposerne er allerede blevet til en værtindegave til en dejlig veninde.


Jeees på vej hjem i bilen kom jeg til at spise resten af kagen.... Ups og mig der var på kur.

Mine fine puder
De fine kort jeg fik af søde Sabine. Dem har jeg stående til pynt hjemme på kreahylderne.
Er især vild med den med den lyserøde og den med legetøjet. Sådan nogle klodser havde jeg nemlig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar