lørdag den 11. februar 2012

Mit kreative hjørne eller rod med perler

Selv om man bor småt, så skal der efter min mening være plads til kreativiteten osse. Jeg bruger mit spisebord som arbejdsbord og så roder det altså en del. Tingene skal kunne sættes væk, men alligevel ikke være så langt væk at man skal rode dem frem langt nede fra gemmerne hver gang. Jeg har sørget for at have godt med hylder. I en lille lejlighed spare det en masse gulvplads og giver lidt ekstra opbevaringsplads. Over spisebordet har jeg en lille reol, hvor jeg har savet benene af og malet den. deri står alle syltetøjsglas med knapper, hæklenåle og lignende og det er så smart så der også er et lille skab i den ene side. Evt ku man godt gøre det endnu mere hyggeligt ved at sætte tapet indeni. Det kunne være et hyggeprojekt her til foråret.


De fine kort fra Sabine pynter på den ene hylde og de gamle opbevaringskurve til badeværelse var jeg så
 heldig at få af min moster



Lige i øjeblikket er det alt perlegrejet der bor på spisebordet





2 kommentarer:

  1. Det er nu altid hyggeligt med ldt kreativt rod :) rigtig god ide med hylderne :)

    SvarSlet
  2. Ja det er slet ikke rigtigt rod i mine øjne
    Knus Maria

    SvarSlet